Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:48:17+01:00
2/5a -16=24
2/5a=24+16
2/5a=40:2/5
a=40/1*5/2
a=100


7a=3-1 5/6
7a=3-11/6
7a=3/1-11/6
7a=18/6-11/6
7a=7/6:71
a=7/6*1/7
a=1/6
2 3 2
2010-02-28T12:50:27+01:00
2/5a - 16 = 24
2/5a = 24+16
2/5a = 40
a = 100

7a=3 - 1 5/6
7a = 3 - 11/6
7a= 18/6 - 11/6
7a = 7/6
a = 1/6
2 5 2
2010-02-28T14:10:21+01:00
1) 2/5a - 16 = 24 /+16
2/5a = 40 / *5
2a=200 / :2
a=100

2) 7a = 3 - 1 5/6
7a = 1 1/6
a = 1/6
1 1 1