Przetłumacz na język Niemiecki

Witaj Droga Kasiu
Jak się masz ?Mam nadzieje że wszystko u Ciebie wporzadku bo u mnie wspaniale .
Piszę do Ciebie z malowniczej Austri.Tutaj jest przepięknie.
Na miejsce przybyłam wczoraj wieczorem jestem troszkę zmęczona bo droga samochodem była bardzo długa , ale było warto .
Jutro będę zwiedzac wszystkie malownicze zakątki Austri.
Wszystko Ci opowiem jak wróce .
Gorące Pozdrowienia i Buziaki śle Ania

3

Odpowiedzi

2010-02-28T12:52:08+01:00
Begrüß der Weg Kasiu wie hast du? ich habe die Hoffnung dass alles bei dir wporzadku weil bei mir hervorragend. Ich schreibe dir aus malerischem Austri.Tutaj jest wunderschön. Anstelle bin ich gestern mit einem Abend angekommen ein kleines bisschen bin ich ermüdet weil der Weg ein Auto sehr war lang, aber er wert. Morgen werde ich sein zwiedzac alle malerisches Fleckchen Erde Austri. Alles werde ich dir erzählen wie wróce. Die heißen Grüße und die Küsschen sendet Ania
1 5 1
2010-02-28T12:52:55+01:00
Hallo Kasia Road
Wie geht es Ihnen? Ich hoffe, dass alles in Ordnung mit Ihnen, weil für mich perfekt.
Ich schreibe Ihnen, um Sie von Austri.Tutaj ist schön pittoresk.
Ich kam gestern abend, weil ich ein bisschen müde von der Straße bin Auto war sehr lang, aber es hat sich gelohnt.
Morgen werde ich all die Sehenswürdigkeiten zu besuchen Österreich.
Ich will dir alles erzählen, wenn ich zurückkomme.
HOT Grüße und sendet Ania
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:58:31+01:00
Troszeczke zmieniłam ale myślę, ze sie nie podniewasz bo inaczej sie nie dało przetłumaczyć

Hallo Kasia
Wie geht es Ihnen? Ich glaube, dass alles in Ordnung mit Ihnen, denn für mich ist alles ok.
Ich schreibe Ihnen, aus Österreich.
Ich kam gestern abend, weil ich ein bisschen müde von der Straße bin Auto war sehr lang, aber es hat sich gelohnt.
Morgen werde ich all die Sehenswürdigkeiten zu besuchen Österreich.
Ich will dir alles erzählen, wenn ich zurückkomme.
HOT Grüße und sendet buziaki Ania

Hello Kasia
Jak się masz? Myślę, że wszystko jest w porządku z tobą, bo u mnie wszystko jest ok.
Piszę do ciebie z Austri.
Przyjechałem wczoraj wieczorem, jestem trochę zmęczona bo droga samochodem była bardzo długo, ale było warto.
Jutro będę zwiedzała wszystkie atrakcje Austrii.
Powiem ci wszystko, kiedy wrócę.
Gorące pozdrowienia i buziaki wysyła Ania
1 5 1