Odpowiedzi

2010-02-28T12:56:11+01:00
uwaga !!!!
Bardzo prosze wszystkich o dobre zachowanie klasy 5a Musze się ładnie odzywać sznowac
Dziekuje
pani dyrektor
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:18:11+01:00
Drodzy uczniowie!
Wiele słyszy sie o przemocy,ponizania i innych formach złego zachowania wsród uczniów.Krzywdząc innych nie widzimy cierpienia.Obchodzi nas nasze dobro.Pomyslcie że swiat o wiele bylby lepszy gdybyscie to wy-uczniowie zaczeli doceniac drugiego czlowieka dawac innym przyklad dobrego postepowania.Mam nadzieje ze w tych kilku slowach moge wam przekazac glowna mysl ,,czyn dobro unikaj zlego'' i wierze ze zachowanie wielu z was ulegnie zmianie na lepsze.
Dyrektor
X.Y (podpis)
1 2 1