Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:52:53+01:00
Tutaj :)
http://www.medialider.pl/porady-i-artykuly/15/Plazma_a_LCD_-_porownanie
2010-02-28T12:53:17+01:00
Zalety: zajmuje mało miejsca, ładny obraz, duzo cali, duzo funkcji, dostojny wygląd
wady: psuje wzrok,
2010-02-28T12:56:21+01:00
Wady
.ma o wiele mniejsza zywotnosc,
.duzy pobor mocy
Zalety
. mają płskie wyświetlacze
.możliwość powieszenia go na ścianie
.są lżejsze i poręczniejsze
.idealnie ostry i przejrzysty obraz