Odpowiedzi

2010-02-28T12:54:25+01:00
Pokazał bym mu miasto,dom,szkołę.
1 1 1
2010-02-28T12:55:03+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:56:37+01:00
Gdybym miała szanse spotkać stworzenie z innej planety pokazałabym mu wszystkie nasze narodowe bogactwa. Zaprosiłabym go na wycieczkę dookoła Polski i pokazałabym mu np. Kopalnie w Wielliczce, Łazienki, Pałac kultury i nauki rezerwaty przyrody i różne bogactwa.
1 5 1