Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:02:23+01:00
Pan Jezus pierwszy raz upada pod krzyżem
Pod wpływem ogromnego wysiłku i bólu Jezus pada pod krzyżem.
Pomimo ciągłego bicia i popędzania Go, nie poddaje się i podnosi się z upadku.
11 1 11
  • judy
  • Początkujący
2010-02-28T13:17:31+01:00
I gdzież są ci, którzy by Jezusa podnieśli...? Chorzy, których On uzdrawiał, głodni, których nakarmił? Jak prędko zapomnieli o Jego dobrodziejstwach... Mało jest ludzi, którzy umieją dziękować. Bóg mi daje tyle łask... Czy okazuję mu wdzięczność? Czym jej dowiodę?
Przepraszam Cię Jezu za moje grzechy i dziękuję, że również moje grzechy przyjąłeś na siebie.
2 3 2