Odpowiedzi

2010-02-28T13:03:29+01:00
Internet jest potrzebny do nauki.I że wszyscy z mojej klasy już mają!!!!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:04:38+01:00
Dlatego , aby zachęcić ludzi do kupna komputera i podłączenia internetu do Neostrady przez co Neostrada będzie miała zysk.

Mamo potrzebuje komputer ponieważ muszę mieć większy dostęp do informacji do szkoły.

Musicie mi kupić komputer wszyscy mają a ja nie!!