Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T21:19:01+02:00
Można by tak powiedzieć o pływaczce Otylii Jędrzejczak. W wypadku samochodowym zabiła swojego brata. Jechała z niedozwoloną prędkością i spowodowała ten wypadek. Tak jak Kain zabił Abla tak i ona jest winna śmierci swojego brata.
31 3 31
2009-10-18T21:20:13+02:00
Współcześnie można powiedzieć to o każdym człowieku, który popełnił jakieś przestępstwo i teraz żyje z poczuciem winy.
31 4 31