Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T21:24:21+02:00
Przyjchałem/Dojechałem do szkoły.
Potem zjadłem obiad.
Potem grałem na keyboardzie i jeździłem na deskorolce.
Potem robiłem zadanie domowe i poszedłem spać.

Powinno być:
Ich bin in die Schule gefahren. Dann habe ich Mittag gegessen.
Danach habe ich Keyboard gespielt und inlineskaten gefahren.
Dann habe ich Hausaufgaben gemacht. Ich habe dann geschlafen.
2009-10-18T21:24:52+02:00
Ja pojechałem do szkoły. Potem zjadłem obiad. Nastepnię grałem na keybordzie i poejchałem jezdzic na rolkach. Pozniej zrobiłem zadanie domowe i poszłem spac.
  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T21:53:17+02:00
Pojechałem do szkoły. Potem zjadłem obiad. Następnie grałem na keybordzie i jeździłem na rolkach. Poten zrobiłem zadanie i poszedłem spać.