Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:16:34+01:00
To co jest po ... śpiewa chórek ;)

Ref.
Hej, hej, hej
Czcesz zdrowym być?
Nie wystarczy często się myć!
Trzeba zdrową żywność jeść,
Aktywnym być warto też!

1. Codziennie rano kiedy wstaje... hej,
głowa mnie boli i jest mi źle... ale dlaczego?
Przeglądm w myślach co robiłam wczoraj... iii?
Już wiem!! Przejadłam się! ...O nie!
O tak! Czekolada, frytki to jest to! Do popitki litry coli ...oh, no!!
Ale w tedy w drzwiach pojawia się... kto?
Moje mama... oh, no!!
I od progu woła ...co?

Ref. Hej, hej, hej
Czcesz zdrowym być?
Nie wystarczy często się myć!
Trzeba zdrową żywność jeść,
Aktywnym być warto też!

2. Musli chyba sobie zjem... o tak!
Wnet na nogi postawi mnie... o tak!
Do popitki... co?!
Strzelę sobie owocowy sok... yeah!
Po południu skoczę na rowerek... no i git!!
Od razu humor lepszy wrócił mi.
Bo każdy ci powie, śmiech to zdrowie. A ja powiem ci:

Ref. Hej, hej, hej
Czcesz zdrowym być?
Nie wystarczy często się myć!
Trzeba zdrową żywność jeść,
Aktywnym być warto też!

3. Zapytaj ojca, zapytaj matki ... o co?
Jak żyć zdrowo, kolorowo... jupi!
Zdrowie to podstawa, zdrowie to jest coś... cool!
Chcę być piekna... oooo!!
Dlatego jabłko chrupie już!... WoW!!

Ref. Hej, hej, hej
Czcesz zdrowym być?
Nie wystarczy często się myć!
Trzeba zdrową żywność jeść,
Aktywnym być warto też!
7 4 7
2010-02-28T13:18:47+01:00
1.zdrowie najważniejsze jest,
nie każdy o nie dba...
dlatego śpiewam tą piosenkę najlepiej jak się da
ref.to zdrowie,to zdrowie
każdy ci powie
że zdrowie cennym skarbem jest
i ty pomyśl o mim też
2.jem warzywa w każdy dzień
owoce też są ważne
więc powiem ci też jedną rzecz bo zdrowie to as wielki jest!
ref...
3.jutro w szkole powiesz,zdrowie!!!
nie wszyscy zdrowie mają
więc dbaj o nie już od dzisiaj...
no i zdrowo się odżywiaj!

2 3 2
2010-02-28T13:26:11+01:00
Zdrowie jest ważne, więc o nie dbaj.
W piłkę i w siatkę sobie graj .
Bo sport to zdrowie - dobrze to wiesz.
Ref. : Jeśli zdrowym chciałbyś być ,
ręce bardzo często myj.
Ćwicz , gdy nawet nie chce się ,
I relaksuj często się.
Witaminy , to podstawa dla każdego piłkarza.
Marchew, pietruszka, sałata też,
Ten bukiet warzyw z ogrodu bierz.
Ref.: Jeśli zdrowym chciałbyś być ,
ręce bardzo często myj.
Ćwicz , gdy nawet nie chce się ,
I relaksuj często się.
Tak bym chciała chociaż raz
Gdzieś ogłosić swój zdrowy plan.
Chcę uchronić ludzkie zdrowie
Przed papierosowym wrogiem.
Ref. : Jeśli zdrowym chciałbyś być ,
ręce bardzo często myj.
Ćwicz , gdy nawet nie chce się ,
I relaksuj często się.
3 4 3