Odpowiedzi

2010-02-28T13:15:57+01:00
Astronom profesor Andrzej Udalski i fizyk dr Tadeusz Lesiak
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:27:18+01:00
Aleksander Wolszczan (ur. 29 kwietnia 1946 w Szczecinku) – polski astronom, odkrywca pierwszych planet spoza Układu Słonecznego.
Pracował dużo za granicą. W 1969 r. ukończył Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.

dr. Tadeusz Lesiak- fizyk

Kazimierz Jerzy Głowacki (ur. 9 czerwca 1941 w Piotrkowie Trybunalskim) – historyk sztuki, historyk urbanistyki, krytyk sztuki, rysownik, heraldyk, konserwator zabytków, zabytkoznawca, edytor.
4 3 4