Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:15:07+01:00
1. I think that this man thinking about his life and about past.
2. I think, that people take up extreme sports, because they want to feel the adrenaline.
2010-02-28T13:19:19+01:00
Za bardzo nie widac jaka on ma mine ale mysle ze sie boi... wiec

1Myślę, że on się boi i jest przestraszony.-I think he is afraid and scared.

2.Ludzi podejmują sporty ekstremalne ponieważ potrzebują adrenaliny. - People take up extreme sports because they need the adrenaline.