Odpowiedzi

2010-02-28T13:16:23+01:00
Y=1,2x ,czyli:
B)y=x+0,2x
8 4 8
2010-02-28T13:17:40+01:00
Liczba y to 120% liczby x. Wynika stąd ze:
A)y=x+0,2 B)y=x+0,2x C)x=y-0,2 D)x=y-0,2y
Odpowiedź uzasadnij??
120% liczby x to liczba x której jest 100% oraz 20% liczby x
20% =0,2
100%=1
y=100%x+20%x=120%x
y=x+0,2x
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:21:07+01:00
Y=1,2x
Moim zdaniem prawidłowa odpowiedź to b
Ponieważ:
y=120%x
więc:
y=x+0,2x
bo x=100% i dodajesz to 20%, więc 1,2x. lub po prostu x + 0,2x
8 4 8