Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:18:07+01:00
Taki rower był początkowo produkowany w Anglii.


(co robił?)
rower --------------------- był produkowany
(podmiot) (orzeczenie)
I (jaki?) I (kiedy?) I (gdzie?)
taki (przydawka) początkowo w Anglii
(okolicznik czasu) (okolicznik miejsca)




Pierwsze wyścigi torowe zostały zorganizowane w Paryżu w XIX wieku.

(co zrobiły?)
wyścigi -------------------------- zostały zorganizowane
(podmiot) (orezeczenie)
I(jakie?) I(które?) I(kiedy?) I(gdzie?)
torowe pierwsze w XIX wieku w Paryżu
(przydawka) (przydawka) (okolicznik czasu) (okolicznik miejsca)



Pierwszy Tour de France miał sześć etapów.

(co robił?)
Tour de France ------------------------ miał 6 etapów
(podmiot) (orzeczenie)
I(który?)
pierwszy(przdawka)


Kolarze jechali dniem i nocą.

(co robili?)
kolarze ----------------- jechali
(podmiot) (orzeczenie)
I (kiedy?)
dniem i nocą
(okolicznik czasu)


----------

LICZĘ NA NAJLEPSZY =)
17 4 17
2010-02-28T13:24:32+01:00
Taki rower był poczatkowo produkowany w Anglii.
Rower-był

taki rower

był początkowo
był produkowany
produkowany w Anglii




Pierwsze wyścigi torowe zostały zorganizowane w Paryżu w XIXwieku.
Wyścigi-torowe

pierwsze wyścigi
wyścigi zostały
wyścigi zorgazizowane
wyścigi w Paryżu
wyścigi w XIXwieku





Pierwszy Tour de France miał sześć etapów.
Tour de France-miał

pierwszy Tour de France

miał sześć
sześć etapów



Kolarze jechali dniem i nocą.
Kolarze-jechali

jechali dniem
jechali nocą

dniem i nocą
nocą i dniem


Liczę na naj.
6 3 6
2010-02-28T15:39:24+01:00