Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:24:04+01:00
Moim zdaniem lepsze jest prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Sądzę tak, ponieważ wtedy nie jesteśmy od nikogo zależni. Możemy również decydować o momencie zakończenia pracy i o czasie jej trwania. Ważnym aspektem jest również wysokość zarobków - kiedy jesteśmy pracownikami w dużej mierze pieniądze nie zależą od naszej efektywności (chyba, że pracujemy na akord). Mając własną firmę jesteśmy panami swojego losu - sami decydujemy ile w nią inwestujemy, a ile pieniędzy dajemy sobie na wypłatę. Nie musimy się również martwić o to, że ktoś nas zwolni albo będzie stosował mobbing. Podsumowując- chociaż własna firma to ogromna odpowiedzialność, dobrze ją mieć - chyba każdy lubi być niezależny.
2010-02-28T13:24:13+01:00
Według mnie lepiej jest prowadzić własną działalność, ponieważ wtedy my decydujemy o tym, w jakiech godzinach pracujemy i jak. Nikt nami nie dyryguje i nie zwraca uwagi na to jak pracujemy. Jesteśmy samowystarczalni. Kiedy nie wyrabiamy z pracą, możemy zatrudnić kogoś do pomocy, a kiedy ktoś według nas pracuje nieprawidłowo możemy go zwolnić.