Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:26:24+01:00
A) Kiedy usiadł na ławce, lunął deszcz.
b) Kiedy byłem mały, las mnie przerażał.
c) Kiedy wchodził do pokoju, spadła mu czapka.
d) Kiedy pisał wypracowanie, rozpogodziło się.
3 4 3
2010-02-28T13:30:22+01:00
A) Usiadłszy na ławce ,spadł deszcz.
b)Będąc małym,las mnie przerażał.
c)dwa następne są dobrze (chyba)
6 3 6
2010-02-28T13:31:55+01:00
A) Gdy usiadł na ławce, lunął deszcz.
b) Gdy byłem mały las mnie przerażał.
c) Gdy wchodził do pokoju, spadła mu czapka.
d) Kiedy pisał wypracowanie, rozpogodziło się.

3 4 3