Odpowiedzi

2009-10-18T21:45:40+02:00
O Jezu, Boże wiekuisty,
Dziękuję Ci za niezliczone łaski
I dobrodziejstwa Twoje.
Niech każde uderzenie serca mojego
Będzie nowym hymnem dziękczynienia
Ku, Tobie Boże.
Każda kropla krwi mojej,
Niech krąży dla Ciebie, Panie;
Dusza moja-
To jeden hymn uwielbienia miłosierdzia Twego.
Kocham Cię Boże, dla Ciebie samego
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T21:50:46+02:00
Dziękuje ci Panie Boże za chszest,bo żes przyjął mnie do swojego koscioła i zabrałeś mi grzech pierworodny
Dziękuje ci za komunie świętą bo dzięki niej moge przyjmować Jezusa do serca , i wypowiedzieć ci wszystkie moje grzechy Boże
Dziękuje za bierzmowanie bo wtedy duch święty obdarzy mnie swoja mądroscią i podaruje swe dary.
A gdy choruje dziekuje ci za sakrament namaszczenia chorych bo wiem że jesteś przy mnie i nie zostawisz mnie
Amen
3 4 3