Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:32:40+01:00
Szatanem spokojnie mogę nazwać Jurka(lub inne imię). To naprawdę dziwna istota. Pluje, dokucza innym, rzuca papierki na podłogę, a nawet kłóci się z nauczycielami bez żadnego powodu.
Pewnego razu, kiedy wracaliśmy razem ze szkoły, zupełnie niespodziewanie napluł mi na nowe buty. Powiedział, że to moja wina, bo szłam zbyt wolno, a on nie chce się spóźnić na lekcję karate. Zdenerwowana kazałam mu to zetrzeć, a on odpowiedział, że nie ma zamiaru i przeszedł na drugą stronę ulicy.
W zasadzie o złych cechach tego chłopca można mówić bez końca, więc jestem przekonana, że to diabeł wcielony, nawet nauczyciele tak o nim mówią.

(nie mam dzisiaj weny, ale myślę, że to wypracowanko nie jest złe...)
2010-02-28T13:37:12+01:00
Moim zdaniem szatenem jest mój kolega .... .... dlatego,że dokucza dzieciom nieodrabia Prac domowych bije się itp.
Na lekcjach przerywa nauczycielą i pyskuje do nich.Wszystkim ucznią niepasuje takie zachowanie ponieważ przeszkadza im na lekcji i niemogą się skupić.Słapsze dzieci nierozumieją rużnych zadań przez niego.
Niepodoba mi się jego zacgowanie i chciałabym/chciałbym aby się on zmienił i przedewszystkim poprawił oceny.