Odpowiedzi

2010-02-28T13:30:54+01:00
Morze Bałtyckie – płytkie morze śródlądowe na szelfie kontynentalnym w Europie północnej. Połączone z Morzem Północnym przez Cieśniny Duńskie (Sund, Mały i Wielki Bełt) oraz Kattegat i Skagerrak.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:31:25+01:00
Morze bałtyckie leży na północy Europy w jej centralnej czesci
nad morzem bałtyckim leżą:
Dania
Estonia
Finlandia
Litwa
Łotwa
Niemcy
Polska
Rosja
Szwecja