Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:36:40+01:00
- Dzień dobry.
-Witam.
-Chciałbym Ci zadać kilka pytań.
-Słucham.
-Dlaczego nachodzisz dużo ludzi i pozbawiasz ich życia ?
-Hmm. Najczęściej pozbawiam złych ludzi życia, a dobrych zostawiam.
-Ale dużo niewinnych ludzi też ginie...
- To już nie zależy ode mnie... Robię o co prosi mnie Bóg.
-A kiedy to robisz najczęściej ??
- W nocy. Gdy ludzie śpią.
- To jest dla Ciebie przyjemne ?? Pozbawiać ludzi życia ??
- Złych tak. Dobrych nie.
-Rozumiem... To bardzo cenne informacje.
- ...
- Bardzo Ci dziękuję. Dowiedziałem się bardzo cennych rzeczy.
- Oczywiście. Nie ma sprawy
-Do widzenia
-Do widzenia

Wywiadu udzielił ...........

Pozdrawiam =)
19 4 19
2010-02-28T13:47:32+01:00
Czł: Dlaczego przychodzisz niespodziewanie. ?
Ś: Ponieważ, zostaliśmy poczęci niespodziewanie.
Czł: Dlaczego zabierasz młodych ludzi z naszego świata ?
Ś: Każdą śmierć konsultuje z Bogiem. To on mi doradza.
Czł: Co myślisz o ludziach? Czy wiesz że prawie każdy się Ciebie obawia?
Ś: Wiem, jest to spowodowane niestety średniowiecznym wyobrażeniem śmierci jako kostuchy z sierpem która przychodzi i po prostu ucina głowę. Jednak niektórzy są bardzo pewni siebie i zuchwali.
czł: Dziękuję , ze odpowiedziałaś na moje pytania.Do widzenia !
Ś: do zobaczenia . !

14 3 14