Odpowiedzi

2010-02-28T13:40:27+01:00
NaCl - sól kuchenna
przemysł spożywczy - przyprawa do wielu potraw, srodek konserwujący żywność
medycyna - zatrzymanie wody w organizmie
gospodarstwa rolne - środek do pasz zwierząt
chłodnictwie - z lodem tworzy mieszaninę oziębiającą
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:40:28+01:00
Zastosowanie chlorku sodu:
-jako sól kuchenna
czyli w przemysle spozywczym
-w przemysle szklarskim
-do posypywania drogi w zimie
-przy zabiegach SPA
6 3 6