Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T13:48:18+01:00
Nerwacja liścia jest to żyłkowanie, unerwienieukład nerwów (żyłek, wiązek przewodzących) w liściach, działkach i płatkach kwiatu. Opisywana zwykle w odniesieniu do liści ze względu na znaczenie w oznaczaniu taksonów. Głównym zadaniem wiązek przewodzących w liściu jest dostarczenie do jego tkanek wody i odprowadzenie asymilatów, a także usztywnienie blaszki liściowej.

4 4 4
2010-02-28T18:17:59+01:00
Jest to nerw liścia
45 1 45