Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:48:28+01:00
Schemat powoływania radu w Polsce:


Prezydent --1-->Premier <--3-4-- Sejm
I
2
I
V
Ministrowie


1 wyznacza
2 powołuje
3 wotum zaufania
4 wotum nieufności

Psst
Ta strzałka na dole sie przesuwa ... powinna iść od premiera w dół ;p

  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T13:48:29+01:00
Powolywanie i odwolywania w Polsce rzadu odbywa sie na podstawie konstytucji.konstytucja jest ustawa zajmujaca naczelne miejsce wsrod innych ustaw i aktow prawnych.Jest nazywana ustawa zasadnicza panstwa ,poniewaz