Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:47:49+01:00
Pomniki Fryderyka Chopina znajdują się w:-Duszniki Zdrój,Szanghaj,Hamematsu,Warszawa,Singapur,Ustka,Wrocław,Żelazowa Wola,Nowy Tomyśl,Poznań,Słupsk.

Najczęściej można jej posłuchać w filharmoniach.
2010-02-28T14:49:07+01:00
Pomniki Chopina znajdują się w Dusznikach-Zdroju, Szanghaju, Tiranie, Warszawie, Wrocławiu, Żelazowej Woli, Singapurze, Paryżu, Hamamatsu, Nowym Tomyślu, Poznaniu, Słupsku, Ustce, Gliwicach, Krakowie, Rio de Janerio i na Majorce.

Muzyki Chopina można słuchać w radiu, na koncertach i w Internecie.