Odpowiedzi

2010-02-28T13:50:13+01:00
Dane:
l = 100 m
s = 2 mm ² = 0,000002 m²
R = 0,85 Ω
Rozw.:
R = ρ × l /s
R × s = ρ × l
ρ = R × s / l = 0,85 Ω × 0,000002 m² / 100 m = 0,000000017 [Ω × m]
11 4 11
2010-02-28T13:51:05+01:00
L=100m
s=2mm²=2*10^-6 m²
R=0,85Ω
ρ=?
------------------------------------------------
R=ρ*l/s
ρ=R*s/l=0,85*2*10^-6 /100=1,7*10^-8 [Ω*m²/m=Ω*m]
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:53:02+01:00
S = 2 mm2 zamieniamy na m2
1m2=1000000 mm2 = 10^6 mm2
s=2/10^6
zatem
R=ro* l/s ro=R*s/l
ro= 0,85*(2/10^6)/100 =0,000000017 om*m
5 4 5