Odpowiedzi

2010-02-28T13:47:12+01:00
Oblicz pole trójkąta prostokątnego , którego jedna z przyprostokątnych wynosi 10 cm , a przeciwprostokątna jest o 4 cm dłuższa od drugiej przyprostokątnej .

h=10cm
a= 10cm+4cm=14cm
P=1/2*a*h
P=1/2*10cm*14cm
P=70cm²-pole trójkąta

:))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:48:24+01:00
10cm - przyprostokatna
10+4=14cm - przeciwprostokatna
h=10cm
a=10cm+4cm=14cm
P=1/2*a*h
P=1/2*10cm*14cm
P=70cm²-pole trojkata
1 5 1