Odpowiedzi

2010-02-28T13:46:31+01:00
Odpowiedz na zadanie drugie : zamki z piasku robi sie z mokrego piachu ponieważ jak by były robione z suchego piasku to by sie rozpadł dlatego robi sie z mokrego piasku
2010-02-28T13:48:55+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam cie na zorganizowaną przeze mnie wystawę pt."Moje spotkanie z morzem".Odbędzie się ona u mnie w domu tzn.(jakiś adres) o godzinie (jakaś godzina).Obiecują ci dobrą zabawę i rożne przysmaki.

a co do drugiego to zamki robi się z mokrego piachu,gdyż on lepiej się lepi i nie rozpada od razu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:50:19+01:00
1 Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Michała Nowaka dn.01.03.2010r.
na wystawę pt,,Moje spotkanie z morzem", które odbędzie się o godz. 18 na ul. LILIPUCIEJ W Szczecinie . Wystawa poświęcona jest mojemu pobytowi na helu. Proszę o potwierdzenie przybycia

Paweł


2.Zamki z piasku robi się z mokrego piasku , gdyż suchy się rozpada , a jego struktury nie wiążą się ze sobą.