Określ w których ćwiartkach prostokatnego układu współrzędnych leżą poszczególne punkty.
a)(10,10)
(3,-10)
(-9,10)
(-10,-10)
(-9,10)
(-10,-10)
b)(-2,-2)
(-3,4)
(4,-3)
(5,8)
c)1,1)
(-1,-1)
(-1,1)
(1,-1)
kurde mnie nie było na ostatniej lekcji i wgl nie kumam o co biega ;/:P

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:50:19+01:00
1 cw
4cw
2cw
3cw
2cw
3cw

3cw
2cw
4cw
1cw

1cw
3cw
2cw
4v
1 5 1
2010-02-28T13:52:33+01:00
A) I ćwiartka
IV ćwiartka
II ćwiartka
III ćwiartka
II ćwiartka
III ćwiartka
b) III ćwiartka
II ćwiartka
IV ćwiartka
I ćwiartka
c) I ćwiartka
III ćwiartka
II ćwiartka
IV ćwiartka


2010-02-28T13:52:55+01:00
A)(10,10) - prawa górna
(3,-10) - prawa dolna
(-9,10) - lewa górna
(-10,-10) - lewa dolna
(-9,10) - lewa górna
(-10,-10) - lewa dolna
b)(-2,-2) - lewa dolna
(-3,4) - lewa górna
(4,-3) - prawa dolna
(5,8) - prawa górna
c)1,1) - prawa górna
(-1,-1) - lewa dolna
(-1,1) - lewa górna
(1,-1) - prawa dolna