Odpowiedzi

2010-02-28T13:55:15+01:00
Moim zdaniem rodzina,przyjaciele i szkoła sa najlepszą szkołą życia ale lektury i filmy???raczej mniej.
Ponieważ w szkole wszystkiego sie mozna nauczyć ,zawiązać pierwsze przyjaźnie a takze ciekawe znajomości.Rodzice pomagają nam w każdej chwili naszego życia,sa przy nas, to oni zapisali nas do szkół dla naszego dobra,bysmy mogli sie kształcić i wyrosnać na "porządnych ludzi".
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:10:50+01:00
Rodzina, szkoła i przyjaciele, lektury są dla mnie dobrą szkołą życia. W rodzinie uczę się wszystkich podstawowych rzeczy. Tam wypowiada się pierwsze słowa, przeżywa sie pierwsze przygody życiowe. Potem idzie sie do szkoły. Tam poznaje sie nowych ludzi, ma sie pierwsze miłostki. Tam właśnie poznajemy przyjaciół z którymi potem trzymamy sie przez długi czas. Im w wielkim zaufaniu zdradzamy najskrytsze sekrety. Poprzez czytanie lektur poznajemy bohaterów, do których bardzo chcielibyśmy być podobni w przyszłości.
Myśle, że te rzeczy kształtują nasz charakter i osobowość
2 5 2