Odpowiedzi

2010-02-28T13:51:15+01:00
Jak nazywał się Jeden z uczniów 'Chrystusa który chrzcił wodą?
Ile lat miał Pan Jezus kiedy go ukrzyżwano??
Jak nazywał się ojciec i matka Pana Jezusa?
2010-02-28T13:56:00+01:00
-kim byla Maryja
-co Jezus zrobil dla ludzi
-co to jest opacznosc borza
-kim jest duch sw
-kto wchodzi w sklad trójcy sw
-swieta maryjne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:57:31+01:00
To nie takie trudne, wystarczy pomyśleć, po co są rekolekcje- czas przemyśleń i nawrócenia, wyciszenia.., pytania muszą być o naturę religii lub o drogę życiową, np.:
- w jaki sposób mam podążyć za Panem, czy muszę porzucić wszystko? Czy nie wystaczy przestrzeganie dekalogu i głęboka wiara?
- Skąd mam czerpać siły, aby podnieść swój krzyż i podążyć za Nim?
- Którą drogą mam kroczyć?
- Czy w dzisiejszym świecie można znaleźć azyl, w którym mogę pozostać sam na sam z Nim?
- Skąd mam wiedzieć , czy wiara, którą we mnie wpoili jest słuszna?
- Jak mam postępować w swym życiu , aby otrzymać życie wieczne? ..