Odpowiedzi

2010-02-28T13:53:13+01:00
Umyć się, aby nie być spoconym ( pot przyciąga kleszcze)
użyć sprayu chroniącego przed kleszczami
ubrać się tak, aby wszystkie części ciała były zakryte.

Po powrocie dokładnie obejrzeć swoje ciało, obmyć się ponownie.
1 5 1
2010-02-28T13:53:57+01:00
Ubrać się dokładnie długie spodnie czapkę z daszkiem i bluzę a po przyjściu z lasu dokładnie sprawdzić ciało
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T14:28:13+01:00
Moim zdaniem należy się najpierw się oczywiście umyć np. szybki gorący prysznic by nie być spoconym pot je przyciąga i poza tym preparat owadobójczy nie chroni tak dobrze na skórze spoconej tak jak na suchej skórze, potem należy spryskać preparatem owadobójczym, który chroni też przed kleszczami.
Potem należy nakładać odzież dość szczelnie, czyli bluzka bez kołnierzy czy coś tego typu. Buty moim zdaniem powinny być szczelne, nie sandały i tego typu buty jednak najlepiej to powinny być gumowce. Spodnie powinny być długie i wsadzone nogawki do butów np. gumowców. Nie powinno się jeść czegoś słodkiego bo to przyciąga robactwo wszelkiego rodzaju. Również należy unikać chodzenia pod krzakami czy w jakiś zaroślach. Po przyjściu należy poprosić kogoś o obejrzenie miejsc nie widocznych dla siebie np. pleców.To chyba wszystko.
1 5 1