Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:51:48+01:00
Kiedy np częstują nas piwem, lub papierosem
kiedy nas biją
kiedy nas obgadują robia przykre życie wtedy nasza psychika może nie wytrzymać i mozmy sobie coś zrobić.
2010-02-28T13:52:41+01:00
Moga man zagrazac przez choroby na które sa chore
przez bron
2010-02-28T13:52:49+01:00
Kiedy proponuja nam narkotyki alkochol lub papierosy
kiedy namawiaja nas do nie etycznych rzeczy