Odpowiedzi

2010-02-28T13:57:29+01:00
Tematem moze przmoc w domu kiedy ojciec jest alkoholikiem i bije zone z dziecmi ... zona ucieka z dziecmi a maz na przyklad umiera bo zapil sie na smierc ... kiedy zona sie o tym dowie takze sie rozpije a dzieci pojda do domu dziecka ...
2010-02-28T13:59:34+01:00
Napisz artykuł, np. o tym jak żyje się w Polsce i dlaczego ludzie ciągle wyjeżdżają za granicę aby pracować, albo napisz o tym jak dla niektórych dziewczyn ważne są zakupy i ciuchy i co robią żeby zdobyć pieniiądze na te rzeczy. Ciekawym tematem będzie też religia, albo napisać dlaczego ludzie nie wierzą w Boga.


Mam nadzieję, że pomogłam ; ]]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:00:29+01:00
Napisz np. o słynnych polskich odkryciach
lub o niedawnym trzęsieniu ziemi na Haiti
lub o polskich laureatach nagrody nobla
lub o polskich pisarzach
lub o różnych religiach
lub o tym ilu rzeczy które my posiadamy nie było dawniej
lub o tragicznej sytuacji ludzi którzy nie maję wody ani jedzenia