Odpowiedzi

2010-02-28T13:59:42+01:00
Krzyż jest bardzo istotnym elementem w naszej religii. Każdy chrześcijanin darzy Go ogromnym szacunkiem. Jeżeli takowy krzyż stanie w miejscu publicznym będzie przypominał o Jego wartości i znaczeniu moralnym ludzkości.

:))
1 5 1
2010-02-28T14:04:13+01:00
Krzyż jest bardzo ważnym symbolem dla nas chrześcijan, mówi o męce i śmierci - wielkim poświęceniu dla ludzkości Chrystusa. Nie powinniśmy się tego wstydzić, wręcz przeciwnie. Poza tym musimy być apostołami naszej wiary i mężnie ją wyznawać, chociażby w taki sposób.
Muzułmanie giną w świętych wojnach, my moglibyśmy chociaż oddać hołd naszej religii poprzez ten symboliczny krzyż, przypominającym nam o Panie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:04:43+01:00
Żyjemy w kraju katolickim., krzyż jest symbolem naszej religi. Ma przypominać o tym, że tak naprawde, że gdyby nie krzyż, nie było by ani cywilizacji ani flagi. Jest również przypomnieniem o tym jak bardzo Jezus sie dla nas poświęcił i oddał za nas życie.Jest wyrazem pamięci o tych co odeszli już z tego świata kiedy umieszczamy w miejsach gdzie dana soba zmarla. Myślę też że w pewiem sposób znak krzyża nas ochrania i pokazje że tak naprawde jesteśmy chrześcijanami.Nak krzyża jest dla nas chrześcijan pwodem do dumy a nie wstydu, więc Krzyż powinnien być we wszystkich miejscach publicznych moim zdaniem. :)