Odpowiedzi

2010-02-28T13:59:45+01:00
Banał xD.
Bogaci ludzie zyli na najwyzszych szczeblach i posiadali niewolnikow.
Mieli wlasne laznie.

Biedni _ musieli chodzic do publicznych lazni ktore byly bezplatne i ogromne.
byli niewolnikami , nie posiadali praw. Zyli z wlasnych plonow.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:03:42+01:00

Patrycjusze- niewielka grupa bogatych posiadaczy ziemskich, którzy stali na czele państwa i pełnili najwyższe urzędy.

Plebejusze-duża grupa społeczeństwa (ubodzy chłopi, rówieśnicy, kupcy) pozbawieni wpływu na rządzenie państwa , posiadali przywilej służby wojskowej.

Niewolnicy-nazywani mówiącymi narzędziami nie posiadali żadnych praw.
1 5 1