Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:58:57+01:00
250 kg: 0,8 kg= 312, 5 bochenków chleba
SKoro sprzedawał całe to nie podał dokładnej bo wychodzi 312 bochenków i pół :)
58 4 58
2010-02-28T14:00:15+01:00
250:0,8=312,5
Ponieważ w piekarni były sprzedawane tylko całe bochenki chleba a po podzieleniu wychodzi 312 i pół bochenka chleba
45 4 45
2010-02-28T14:02:34+01:00
Bochenek - 0,8kg
sprzedane - 250kg

rozw:
250/8=312,5≈313
92 4 92