Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:04:09+01:00
Dla mnie najprzydatniejszym wynalazkiem przypadający na te wieki(na ten wiek), jest samolot wynaleziony przez braci Wright, ponieważ ludzie zaczęli czybciej podróżować, podróżowali w nowy,inny niż zwykle sposób. Współcześnie nie wyobrażam sobie życia bez samolotów.

Mam nadzieję, że pomogłam. Liczę na naj.
2010-02-28T14:04:14+01:00
Silnik elektryczny-maszyna elektryczna w której energia elektryczna zamieniana jest na energię mechaniczną.
Można go zastosować do :
-do pracy dorywczej
-do pracy przerywanej
-do okrętów
-w kopalniach
-na latarniach morskich