Odpowiedzi

2010-02-28T14:03:44+01:00
Lawunek-obraz malowany pędzelkiem i rozrzedzonym tuszem uprzednio wykonanego szkicu tak, aby nadać mu efekt przestrzeni.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:03:37+01:00
Lawunek-obraz malowany pędzelkiem i rozrzedzonym tuszem uprzednio wykonanego szkicu tak, aby nadać mu efekt przestrzeni.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T16:34:40+01:00
Lawunek-obraz malowany pędzelkiem i rozrzedzonym tuszem uprzednio wykonanego szkicu tak, aby nadać mu efekt przestrzeni.