Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:07:56+01:00
{x + y = 16 | - y
{3x + y/2 = 16 + 7 | * 2
{x = 16 - y
{6x + y = 32 + 14
6(16-y) + y = 46
96 - 6y + y = 46 | - 96
-5y = -50 | : (-5)
y = 10
x + 10 = 16 | -10
x = 6
Odp. te liczby to 10 i 6.
2010-02-28T14:09:09+01:00
X+y=16 x+y=16
3x+ 0,5y=23/razy -1 -6x-y=-46



-5y=-30
y=6
x=10
2010-02-28T14:16:25+01:00
X-1 liczba
y-2 liczba
x+y=16
x=16-y

3x+0,5y=16+7
3*(16-y)+0,5y=23
48-3y+0,5y=23
-2,5y=23-48
-2,5y=-25/:(-2,5)
y=10

x=16-10
x=6

spr.
3x+0,5y=16+7
3*6+0,5*10=23
18+5=23
23=23
L=P

odp.te liczby to 6 i 10