Odpowiedzi

2010-02-28T14:34:54+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:39:37+01:00
Średnica mniejszego koła wynosi 120cm (średnica zawiera w sopbie dwa promienie) wiec r (promień) malego kola wynosi 120:2=60

średnica większego koła wynosi 150 cm wiec r = 150:2=75

grubośc ściany gniazda to będzie róznica promienia dużego koła i małego
75-60=15

odp. Grubość ściany gniazda bocianiego wynosi 15 cm.
3 3 3