Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T22:23:14+02:00
-Cześć Darek Co u ciebie słychać?
-Wszystko w porządku a u Ciebie?
-Również.Czy pamiętasz wczorajszy film który oglądaliśmy?
-Tak! I chyba go nigdy ne zapomnę.
-I ja też.Był taki wciągający i fajny że dzisiaj obejżałem go jeszcze raz.
-Ja niestety nie miałem czasu aby sobie poraz drugi go pooglądać.
-Ale nie martw się.Jak będziesz miał czas to obejżymy go u mnie w telewizorze plazmowym który tata kupił niedawno do domu.
-Bardzo dziękuję.
-Niema za co.A pozatym moim zdaniem w tym filmie scena z pociągiem wydaje mi się nierealna.Ponieważ to niemożliwe żeby człowiek przed samym pociągiem wskoczył z miejsca na jego dach.
-Ja też tak myślę.
-No to wyszło że myślimy tak samo .
-Najwidoczniej tak.
-Słuchaj muszę już kończyć bo mi bateria słabnie.To cześć
-Cześć
10 4 10
2009-10-18T22:35:39+02:00
- Hej Michał. Co u Ciebie ?
- Dobrze. Oglądałeś wczoraj premierę tego filmu, który był o 20.00 na Polsacie ?
- Tak. Naprawdę mi się podobał.
- Mi też. Najlepsza był ten moment w którym główny bohater wyskoczył z pędzącego auta.
- To było super, ale mi najbardziej podobała się ta scena w której ta dziewczyna biegła za tym złodzejem.
- To też było świetne. Cała moja rodzina oglądała ten film. Nawet mój młodszy brat, któremu malo co się podoba.
- U mnie też wszyscy oglądali ten film.
- Powinni częściej dawać takie filmy.
- Masz rację. Ja już muszę kończyć, bo moja mama woła mnie na obiad. To na razie.
- Do zobaczenia.
7 3 7