Odpowiedzi

  • tkzs
  • Rozwiązujący
2010-02-28T14:10:17+01:00
Zad 1

1/23
-1/8
3/7
-5
1
-1

zad 2

28
13
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:13:58+01:00
Zadanie 1

23=1/23
-8=-1/8
2i1/3=3/7
-0,2=-10/2
1=1/1
-1=-1/1

Zadanie 2

28+(-27)=1
-14-(-13)=-1


Pozdrawiam :P
8 4 8
2010-02-28T14:14:08+01:00
Zad 1
23 1 ułamek 23
-8 - 1 ułamek 8
2 1 ułamek 2
1/3 3
1 1
-1 -1
zad 2
28 + 27 =1
-14-(-13)= -1
minus i minus daje nam plus