Odpowiedzi

2010-02-28T14:09:31+01:00
* trzeba włożyć w wykonywaną prace dożo wysiłku
*trzeba mieć odpowiednie referencje do tego
*trzeba posiadać wykształcenie
*trzeba poszerzać swoje umiejętności
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:14:06+01:00
"Bez pracy nie ma kołaczy"
"Grosz do grosza a będzie kokosza"
"Każdy pracuje w życiu na sukces"
"By odnieść sukces trzeba sobie zapracować"
Tylko dzięki zaangażowaniu i pracy osiągniesz prawdziwy sukces. Musisz się postarać i zadecydować kim chcesz być w przyszłości.
Postaw sobie jasny cel i dąż do niego ze wszystkich sił.
Czy znasz kogoś kto doszedł do czegoś samemu bez zaangażowania ? Nie! Każdy pracuję by stać się kimś i pozostawić cząstkę siebie.
2 3 2