Proszę o przetlumaczenie to na angielski. zadanie jest banalne,ale daje 30 ptk za to by było to szybko i dzsiaj ! Zależy mi na tym !!!!

Moim ulubionym dniem tygodnia jest środa,ponieważ jest to środek tygodnia. Tego dnia mam mało lekcji. W tym dniu nie mam matematyki i polskiego. O godzinie 16.00 mam trening z piłki ręcznej. Kończę go o 17.30. Wracam do domu, odrabiam lekcje i idę spać.

Można zmieniać budowę zdan i takie tam tylko było by 6 zdań na temat swojego ulubionego dnia tygodnia!!!!
Za szybka i poprawna odpowiedz bardzo dziękuję i wynagrodze 30 punktami!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T22:35:24+02:00
Wednesday is my favourite weekday, since it is middle of the week. That day I have little lesson. On that day I don't have mathematics and Polish. At the 16.00 hour I have the training from the handball. I am finishing it about 17.30. I am getting back home, I am doing my homework and I am going to bed.

- To prztłumaczenie twoich zdań
2 3 2
2009-10-18T22:43:05+02:00
Wednesday is my favorite day of week, as there is center of week. This day lesson mum not enough. Beguile mathematics in this day and polish. Training beguile about hour from handball 16.00. I finish him about 17.30. I return to house, I execute lessons and go sleeping.
2 3 2