Odpowiedzi

2010-02-28T14:12:06+01:00
Grafika — jeden z podstawowych obok malarstwa i rzeźby działów sztuk plastycznych. Obejmuje techniki pozwalające na powielanie rysunku na papierze lub tkaninie z uprzednio przygotowanej formy.
11 4 11
2010-02-28T14:12:37+01:00
Grafika jest to obraz kolorowy lub czarno biały, namalowany lub wy szkicowany.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:13:32+01:00
Grafika rastrowa - reprezentacja obrazu za pomocą pionowo-poziomej siatki odpowiednio kolorowanych pikseli na monitorze komputera, drukarce lub innym urządzeniu wyjściowym.

Grafika rastrowa została opatentowana pierwszy raz przez firmę Texas Instruments w latach 70. i jest teraz wszechobecna.
9 3 9