Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:25:29+01:00
Http://polakna5.blox.pl/2007/09/Recenzja-filmu.html

na tej stornie znajdziesz plan i przykład jak to rozpisać.;d
2010-02-28T14:25:52+01:00
Tworzenie recenzji wypada zacząć od krótkiego wprowadzenia, części opisującej to, o czym piszemy. Dopiero po krótkim przedstawieniu, co jest przedmiotem recenzji, należy rozwinąć część opisową, podając więcej szczegółów.