Podaj:
1) Najwyższą góre w Niemczech, w Szwajcarii i w Austrii i podaj jeszcze wysokości
2) Największe miasto w Niemczech i ile około jest w nim ludzi
3)Największa wyspa w Niemczech i ile ma kilometrów kwadaratowych
4)Najdłuższa rzeka w Austrii

Plis podajcie szybko potrzebuję na jutro
Bede oceniał najleprze :):):)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:21:40+01:00
1. niemcy Zugspitze, 2962 m n.p.m., w Bawarii
austria Grossglockner: 3 798 m n.p.m.
szwajcaria Dufourspitze 4634 m n.p.m.
2.Berlin – Zajmuje powierzchnię 890 km², zamieszkuje je blisko 3,5 mln osób.
3.Rugia - 926 km²
4 Dunaj
8 4 8
2010-02-28T14:24:46+01:00
1).
Najwyższy szczyt w Niemczech: Zugspitze, 2962 m n.p.m., w Bawarii
Austria: Grossglockner (3798 m)
2). Hamburg: 1734 ludność w tys.
3), Rügen, połabskie Rana) – największa wyspa Niemiec, 926 km²
4). Najdłuższa rzeka w Austrii. Dunaj. 350 km
4 4 4
2010-02-28T14:26:32+01:00
1. Niemcy: Zugspitze w bawarskich Alpach, na wysokości 2600 metrów;
Szwajcarja:
Austria: SZCZYT Grossglockner, mająca wysokość 3,798 m. n. p. m.
Szwajcarii: najwyższe góry Europy Alpy
2. Największe miasto w Niemczech, to :Berlin, 3,5 mln osób
3. Największa pod względem powierzchniowym wyspa Niemiec to:Rugen 976 km kwadratowych
4.Najdłuższa rzeka w Austrii, to Dunaj 350km
4 4 4