Trawnik jest prostokątem o wymiarach 10 m na 12 m . Ile opakowań nawozu
należy kupić , aby nawieść ten trawnik ,jesli 1 opakowanie wystarcza na 25 metrow kwadratowych ??????????????????????????????????????????????????????????????




rozwiazujcie ! heh

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:20:23+01:00
P= a*b
P= 10m*12m
P= 120 metrów kwadratowych= 12000m
12000:25= 480- worków nawozu
2010-02-28T14:20:31+01:00
P -10m *12 m = 120 m2
120 : 25 = 4.8
odp. Trzeba kupic 5 opakowań nawozu.
Mysle że pomogłam")
1 5 1
2010-02-28T14:21:33+01:00
10×12=120 m²
120÷25=4,8≈5

Należy kupić 5 opakowań tego nawozu.