Odpowiedzi

2010-02-28T14:22:52+01:00
Nie, nie chcemy...
5-6 argumentów:

- znajomość mitologii jest pouczająca, w końcu to pewnego rodzaju szkoła życia (zasady funkcjonowania, etosy etc.) wymyślona przez starożytnych
- rozumienie kontekstów mitologicznych w literaturze i sztuce (czasów wszelakich)
- rozrywka (ciekawe historie)
- lepsze zrozumienie epoki starożytnej
- funkcjonowanie w naszej kulturze, która siłą rzeczy jest oparta na mitologii

No... jest 5.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:25:39+01:00
Watro znać mitologie, ponieważ:

* informacje zawarte w mitologi rozszerzają nasz umysł,
* otwiera nam nowe horyzonty w życiu,
* napawa Nas nowym doświadczeniem,
* przydaje się w szkole i życiu,
* często ludzie używają mitologicznych określeń: "nić ariadny","puszka pandory" itp. znajomość tego sprawia że w danej grupie ludzi nie czujemy się odrzuceni,
2 3 2