Bardzo proszę o sprawdzenie poprawności zdań i o ewentualną poprawę.

1 Potrzebujemy dwa składy , skład liczy siedem osób.

Wir brauchen zwei Besetzung, eine (die) Besetzung zählt sieben Personen.

2 W tej dyscyplinie rzuca się piłką do bramki przeciwnika i kozłuje piłką.

In dieser sportart werfen sich einen Ball in den Toren des Gegners und prellen einen Ball.

3.Zasady gry napisał Holger Nielsen.

Spielregeln schrieb Holger Nielsen.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:30:13+01:00
Wszystko ok tylko w drugim zdaniu Sportart z dużej litery. rzeczowniki w niemieckim duża litera ;)
2010-02-28T17:09:24+01:00
Wszystko jest ok tylko pamietaj ze rzeczowniki w j. niemieckim pisemy zawszy duza litera np. Sportart

licze na naj